Fika time - week 37

19 september 2017 - Malmö, Zweden

Hallo allemaal,

Weer eens een dag later dan gepland, gisteren had ik namelijk echt geen tijd om te schrijven. Dit omdat ik gisteren de hele dag school had, na school boodschappen moest doen en daarna nog een lading met huiswerk had... Lekker druk dus. Maar deze ochtend - zo even voor de les begint - krijgen jullie alsnog een verslag van vorige week :)

De weken vliegen hier voorbij! Maar aan de andere kant voelt het of alles wat ik doe al veel langer geleden is dan gisteren of de dag ervoor. Een beetje een paradox dus.

Vorige week had ik slechts twee dagen les, erg weinig. Plus erg vervelend, omdat ik voor vorige week ook niet veel huiswerk had. Wat betekend dat ik overdag veel op Netflix zat en in de avond veelal met vrienden wat ging doen. Ik heb een nieuwe serie gevonden 'verliefd op Ibiza de serie' zeker geen aanrader (misschien staat hij ook niet op de Nederlandse Netflix). Ik vind het grappig om te zien hoe slecht de serie is!

Ik heb afgelopen week mijn kamer meer versierd met foto's, zo voelt het iets meer als mijn kamer thuis [hier heb ik een fotomuur].

Op vrijdag ben ik met wat vrienden naar het museum voor moderne kust gegaan, wat gratis entree had. Echter was het veel kleiner dan ik verwacht had, hierna ben ik met deze vrienden fika gaan houden in een veel te dure fika-tent. Het drinken was lekker, maar wel echt te duur.

Op vrijdag avond had Benedikt ons uitgenodigd voor een feestje wat georganiseerd werd door mensen van de muziekacademie van Lund University, de school waar Benedikt op zit. Jules en ik waren hier de enige niet-muziek studenten. Het was een leuk feestje en toen ik naar huis ging (het was in de buurt van de camping) heb ik een stukje om-gefietst omdat ik de 'snelle' weg nog wel dacht te vinden. Op momenten zoals dat mis ik mijn telefoon met internet wel.

Over mijn telefoon gesproken, ik heb hier nog altijd niet van gehoord. Maar ga snel even bij de MediaMarkt langs om even pols hoogte te nemen van de stand van zaken.

Deze week is gevuld met school, iedere dag - de hele dag - les. Op zaterdag ga ik lekker met wat vrienden naar Helsingborg. Dus het weekeind gaat zeker leuk worden.

Tot volgende week, Hejdå

1. Jacqueline:
    19 september 2017
    Veel plezier en bedankt voor je kaart😍